22 juni 2014

22 juni 2014 - Kinsale, Ierland

Super ontbijt gekregen met lekkere gerookte zalm en toast ; De zon kwam er weer door en het werd een warme dag. Vanaf ons hotel wandelden we naar het mooi gelegen Charles Fort dat in 1677 door de Britten is gebouwd. Een aangename wandeling langs het water van 4 km. Vanop het fort heb je een prachtig uitzicht over het landschap en de zee. Heel ver weg zie je Old Head of Kinsdale liggen. Een mooie rotswand die we misschien morgen van dichterbij zullen zien. Terug in Kinsale wandelen we door de kleurrijke straatjes met fel geschilderde huisjes en pubs. Vandaag doen de kinderen hun communie en in lange stoet wandelen ze met een doedelzakspeler en pastoor door de stad gevolgd door de ouders en de familieleden. In een lokale pub gaan we naar de voetbal kijken van België tegen Rusland en ontmoeten er nog 3 Belgen waarvan er een in Kinsale is komen wonen;

De fotokes van gisteren en vandaag worden er hopelijk de volgende dagen terug opgezet maar er is momenteel een foutmelding bij het opladen van de foto's ! HTTP Error!! We hebben al een mail gestuurd om dit te melden, hopelijk snel een oplossing!